Thursday 25 August 2011

Salam Perkenalan

Assalamualaikum.


Ini adalah penulisan alam maya ku yang pertama, sebaik aku mula berjinak-jinak dengan dunia blog. Telah ramai manusia tak kira umur mahupun latar belakangnya, yang sudah lama menapak dalam dunia blog ini. Memandangkan aku juga sudah mempunyai satu akaun blog, aku mahu menulis semahu-mahunya tentang persepsi dan dari kaca mataku sendiri tentang pancaroba hidup yang aku harungi kini, mungkin juga sedikit selitan kisah zaman kecilku. 


Pengalaman itu sesuatu yang indah dikongsi bersama, tidak semua merasai apa yang kita lalui sehari-hari. Semoga pengalaman ku menulis blog ini akan menjadi kenangan yang agung dan menjadi sesuatu yang aku mahu ingati sampai bila-bila, bukannya lupus ditelan sebagai memori hitam yang tiada baiknya. 


"Don't expect your teacher to teach you how to feel pain. 
Explore your world, explore your mind"

1 comment:

Ainie Apple said...

sy pun bloger baru...cara penulisan kamu sgt puitis..hebat :)